pühapäev, 13. juuni 2010

Suve algusest ja kooli lõpust

Noniii. Võtsin kätte ja hakkasin kirjutama. hm, hm. Mida kirjutada!? Aaa õigus küll, ma sain selle tobeduse - mädane põletik!!! Vihkan, vihkan, vihkan seda!!! Mingist suvalisest sääsehammustusest tuli. Nüüd mitu nädalat võimlen sellega. Täna saime suht korda, aga siis avastasime, et kahte kohta oli veel tulnud. Ma olin niiiii vihane!!!
Anuga käisime kooli lõpu puhul tsirkuses. Olime esimeses reas. Miikese võtsime ka kaasa. Ta istus mul süles. Kooli lõpust veel nii palju, et mina, Kadri ja Kaie saime kiituskirjad, ehkki Kaiel oli üks veerandihinne kirjutamises neli. Aga see oli kah tobe, mille pärast talle näiteks üks neli pandi -
oli etteütlus, lause oli Õues möllab maru. ja Kaie kirjutas Õues möllab Maru., sest tema arust oli seal mõeldud, et seal möllab üks poiss nimega Maru. Meil trennis oli ka selline. NÕME. Mul on olnud niimodi- matas oli väide, traadist pikkusega 21 cm saab teha ruudu külje pikkusega 5 cm ja mina panin, et see on õige. Üks cm jäi üla ka. Õpetaja kirjutas, et see oli vale. Ma sain eraldi kiituskirjad veel matas ja kunstis, sest neid aineid ma olen käinud edukalt esindamas.

Kommentaare ei ole: